Google Scholar: cites
Enseñar y aprender lenguas en un modelo educativo plurilingüe. Metodologías y estrategias para el desarrollo de proyectos educativos y para la práctica docente, by Mònica Pereña, 2018
Sans Bertran, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2020
Resum: Obra ressenyada: Mònica PEREÑA (coord. ), Enseñar y aprender lenguas en un modelo educativo plurilingüe. Metodologías y estrategias para el desarrollo de proyectos educativos y para la práctica docente. Horsori Editorial, 2018.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Plurilingüismo y enfoques plurales para la enseñanza y aprendizaje de las lenguas ; Plurilingüismo ; Competencia plurilingüe ; Inmersión lingüística ; Enfoques plurilingües ; Diversidad lingüística
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 1 (february-march 2020) , p. 77-82, ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v13-n1-sans
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/370273
DOI: 10.5565/rev/jtl3.804


6 p, 127.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2020-04-01, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir