Adaptació de l'avaluació dels aprenentatges als entorns virtuals. Idees per a la virtualització de l'avaluació
Ion, Georgeta 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Mercader, Cristina 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Muñoz Moreno, José Luís 1980-

(Universitat Autònoma de Barcelona)
| Fecha: |
Barcelona, 2020 |
| Descripción: |
16 pàg. |
| Resumen: |
En aquest material destaquem algunes orientacions que poden guiar el procés d'adaptació de les pràctiques d'avaluació dels aprenentatges als entorns virtuals. Partim d'una revisió de la literatura especialitzada sobre la temàtica i també dels resultats dels projectes d'innovació i recerca que desenvolupem: a) Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent (Ref. : 2017ARMIF00006I) i b) Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback (OQD-UAB, 2017) i CODIDOE: Promoure la reflexió en torn a la CDD i la seva importància per la formació als graus d'Infantil i Primària (Ajudes per a projectes d'innovació de la Facultat de Ciències de l'Educació, 2019). |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Català |
| Colección: |
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació |
| Documento: |
Objecte d'aprenentatge |
| Materia: |
Avaluació ;
Virtualització ;
Feedback ;
Eines digitals ;
Peer feedback |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Ciencias sociales y jurídicas >
Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo (CRIEDO)Materiales didácticos >
Recursos docentes
Registro creado el 2020-04-21, última modificación el 2025-04-13