visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Concepciones y prácticas de aula de profesores de ciencias, en formación inicial de primaria y secundaria |
Data: | 1996 |
Resum: | The present article describes a research carried out with four student teachers of primary and secondary science education. The preservice teachers' conceptions of the nature of science and learning and teaching of science were analyzed and compared with their classroom practice when teaching science lessons. Transfer of the conceptions to the classroom was not immediate and there was influence from other factors. Lastly the implications of the research for teacher education are discussed. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Filosofia de la ciència ; Història de la ciència ; Aprenentatge de les ciències ; Naturalesa de les ciències ; Didàctica de les ciències |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 3 (1996) p. 289-302, ISSN 2174-6486 |
14 p, 808.6 KB |