Google Scholar: cites,
La (r)evolució dels electrodomèstics, un cas pràctic de com incloure la justícia global en una seqüència didàctica STEM a secundària
Campeny i Ayala, David (Institut Bisbe Sivilla de Calella)
Gallart Portas, Àngel (Institut Escola Àngela Bransuela de Mataró)

Títol variant: The home appliance (r)evolution, a case study of how to include global justice in a STEM teaching sequence in secondary education
Data: 2020
Resum: L'aprenentatge de qualsevol contingut STEM també pot incloure la mirada de la justícia global per tal de promoure el pensament crític entre l'alumnat convidant-lo a ser protagonista d'una acció de transformació social. En aquest sentit, la (r)evolució dels electrodomèstics és una seqüència didàctica que fou concebuda dins del grup de treball EduglobalSTEM per a treballar l'electricitat i els estereotips de gènere a les matèries de tecnologia i tecnologia industrial I de segon d'ESO i primer de batxillerat respectivament.
Resum: Learning about any STEM content can also include the view of global justice in order to promote critical thinking among students by inviting them to be the protagonists of an action of social transformation. In this sense, the (r)evolution of home appliances is a didactic sequence that was conceived within the EduglobalSTEM working group to work on electricity and gender stereotypes in Technology and Insdustrial Technology subjects in 2nd of ESO and 1st of Batxillerat respectively.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Eduglobalstem ; STEM ; Electricitat ; Eficiència energètica ; Gènere ; Justícia global ; Electricity ; Energy efficiency ; Genre ; Global justice
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 40 (2020) , p. 9-18, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n40-campeny-gallart
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/370545
DOI: 10.5565/rev/ciencies.430


10 p, 693.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2020-06-06, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir