Component Semàntic i Pragmàtic [43809]
Blanco Escoda, Xavier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Títol variant: Semantic and Pragmatic Component
Títol variant: Componente Semántico y Pragmático
Data: 2020-21
Resum: En aquesta assignatura, es pretén dotar l'estudiant dels recursos necessaris per a dur a terme l'anàlisi semàntica i pragmàtica de documents actuals en llengua francesa tant en la seva dimensió oral com escrita.
Resum: En esta asignatura, se pretende dotar al estudiante de los recursos necesarios para llevar a cabo el análisis semántico y pragmático de documentos actuales en lengua francesa, tanto en su dimensión oral como escrita.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [4316204]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [1376]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 99.8 KB

Anglès
3 p, 98.4 KB

Castellà
3 p, 99.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-06-26, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir