Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688]
Castelló i Tarrida, Antoni
Miranda Codina, Nuria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Communication and Spoken Language in Inclusive Schools
Títol variant: Comunicación y lenguaje oral en la escuela inclusiva
Data: 2020-21
Resum: 1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Dotar al logopeda dels coneixements necessaris per a guiar als mestres en la detecció de possible necessitats. 5. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula.
Resum: 1. Conocer las interacciones comunicativas que ocurren dentro del aula. 2. Relacionar los conceptos relativos a la comunicación con el contexto del aula inclusiva. 3. Diseñar estrategias para optimizar las interacciones comunicativas en el aula. 4. Dotar al/a la logopeda del conocimiento necesario para guiar a las/los maestras/os en la detección de posibles necesidades. 5. Ofrecer estrategias al profesorado para mejorar las interacciones en el aula.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Grau en Logopèdia [1383] ; Grau en Logopèdia [828]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 100.3 KB

Anglès
4 p, 101.4 KB

Castellà
4 p, 100.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-10, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir