visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Errores conceptuales en el estudio del equilibrio químico : |
Data: | 1995 |
Resum: | The limited usefulness of the Le Chatelier's principle and its vague and ambiguous formulation may be some of the sources of misconceptions in chemical equilibrium. To diagnose misconceptions a written test was administered to 170 first-year students. Responses revealed that mistakes emerged tl~rougha: ) misapplication and misunderstanding of the Le Chatelier's principle; b) utilization of rote-learning recall and algorithmic procedures; c) incorrect control of the variables involved and limited use of the chemical equilibriuni law; d) lack of mastery of the principles of chemical equilibrium and difficulty in transfering them to new situations. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Errors conceptuals dels estudiants ; Equilibri químic ; Estequiometria ; Massa-concentració ; Constant d'equilibri ; Efecte dels cataltizadors sobre l'equilibri ; Resolució de problemes ; Tractament termodinàmic del problema ; Aprenentatge purament memorístic |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 72-80, ISSN 2174-6486 |
9 p, 461.2 KB |