Sintaxi de l'Espanyol: l'Oració Simple [100583]
Gallego, Ángel J..
Rodríguez Sellés, Yolanda
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Título variante: Spanish Syntax: Simple Sentence
Título variante: Sintaxis del español: la oración simple
Fecha: 2020-21
Resumen: 1 Aquesta assignatura forma part de la matèria Llengua espanyola: sincronia i té com a objectiu el coneixement i domini dels procediments que permeten la combinació de paraules en unitats sintàctiques més complexes fins al nivell de l'oració. S'estudien les diferents projeccions sintàctiques i els principis que regeixen la formació i es presenten les eines teòriques necessàries per analitzar les construccions sintàctiques. En acabar el curs, els estudiants (A) han de ser capaços d'identificar i descriure les construccions sintàctiques de l'espanyol i de reconèixer la seva estructura; (B) han de saber utilitzar les eines de l'anàlisi sintàctica; (C) han d'haver adquirit les tècniques de l'argumentació sintàctica, i (D) han de poder utilitzar les fonts bibliogràfiques bàsiques de la sintaxi de l'espanyol. Per aconseguir els tres primers objectius es partirà de la competència lingüística dels estudiants i es potenciarà la seva capacitat de reflexió perquè siguin capaços de plantejar-se preguntes científiques sobre les dades lingüístiques.
Resumen: 1 Esta asignatura forma parte de la materia Lengua española: sincronía y tiene como objetivo el conocimiento y dominio de los procedimientos que permiten la combinación de palabras en unidades sintácticas más complejas hasta el nivel de la oración. Se estudian las diferentes proyecciones sintácticas y los principios que rigen su formación y se presentan las herramientas teóricas necesarias para analizar las construcciones sintácticas. Al acabar el curso, los estudiantes (a) han de ser capaces de identificar y describir las construcciones sintácticas del español y de reconocer su estructura; (b) han de saber utilizar las herramientas del análisis sintáctico; (c) deben haber adquirido las técnicas de la argumentación sintáctica, y (d) tienen que poder utilizar las fuentes bibliográficas básicas de la sintaxis del español. Para conseguir los tres primeros objetivos se partirá de la competencia lingüística de los estudiantes y se potenciará su capacidad de reflexión para que sean capaces de plantearse preguntas científicas sobre los datos lingüísticos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Llengua i Literatura Espanyoles [2500248] ; Estudis de Català i Espanyol [2501801] ; Estudis d'Anglès i Espanyol [2501910] ; Estudis d'Espanyol i Xinès : llengua, literatura i cultura [2504012]
Plan de estudios: Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001] ; Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449] ; Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808] ; Grau en Estudis de Català i Espanyol [834] ; Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836] ; Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.1 KB

Anglès
5 p, 104.5 KB

Castellà
5 p, 104.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-17, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir