Matemàtiques per a mestres [102055]
Gorgorió Solà, Núria
Guinjoan Francisco, Marc
Albarracin Gordo, Lluis
Tinoco Balongo, Juan Carlos
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Additional title: Mathematics for Teachers
Additional title: Matemáticas para maestros
Date: 2020-21
Abstract: És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. L'assoliment d'aquesta assignatura ha de servir de base per a la construcció del coneixement de la didàctica de les matemàtiques al llarg del grau. El coneixement matemàtic fonamental construït en aquesta assignatura és el que permetrà posar les bases per a què els futurs mestres puguin guiar els alumnes d'Educació Primària cap a l'assoliment de las competències matemàtiques de l'etapa. Els següents són objectius específics de l'assignatura: Gestionar el coneixement matemàtic inicial per aproximar-lo al coneixement matemàtic fonamental per exercir de mestre. Contextualitzar el coneixement matemàtic en la tasca professional del mestre quan ensenya matemàtiques. Contraposar l'aprenentatge mecanicista de les matemàtiques a la construcció de coneixement. Establir connexions entre diferents conceptes matemàtics i els conceptes matemàtics i conceptes propis d'altres àrees de coneixement. Entendre les matemàtiques com a eina valuosa de resolució de problemes més enllà de l'aula de 1 Entendre les matemàtiques com a eina valuosa de resolució de problemes més enllà de l'aula de matemàtiques.
Abstract: Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. Contextualizar el conocimiento matemático en la tarea profesional del maestro de matemáticas. Contraponer el aprendizaje mecanicista de las matemáticas en la construcción de conocimiento. Establecer conexiones entre diferentes conceptos matemáticos y entre los conceptos matemáticos y conceptos propios de otras áreas de conocimiento. Entender las matemáticas como una herramienta valiosa de resolución de problemas más allá del aula de matemáticas.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Educació primària [2500798]
Study plan: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] ; Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] ; Grau en Educació Primària [896]



Català
6 p, 110.0 KB

Anglès
5 p, 107.1 KB

Castellà
6 p, 108.7 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2020-07-17, last modified 2020-10-31



   Favorit i Compartir