visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Pràctica de la Intervenció Educativa i Psicosocial |
Título variante: | Educational and Psychosocial Intervention Placement |
Título variante: | Práctica de la Intervención Educativa y Psicosocial |
Fecha: | 2020-21 |
Resumen: | L'objectiu de l'assignatura és el disseny, programació, anàlisi i avaluació de processos d'intervenció psicosocial i educativa, a partir de la participació en contextos de pràctica. Es reflexionarà sobre els processos de detecció de necessitats, planificació, execució i avaluació d'un projecte elaborat grupalment. El component pràctic d'aquesta assignatura és clau, per això es basarà en la realització de pràctiques de camp i seguirem la metodologia ABP a l'aula per analitzar la pròpia pràctica i realitzar propostes d'intervenció psicosocial i educativa. Des de l'equip docent es presentaran i oferiran diferents alternatives de pràctiques de camp. En les sessions d'aula s'analitzarà la pròpia pràctica i s'elaboraran propostes d'intervenció que després s'aplicaran a les pràctiques a centres. 1 Aquesta assignatura suposa la participació en un projecte d'Aprenentatge Servei (ApS). Aquests projectes de compromís social permeten a l'estudiant formar-se mitjançant la participació en un projecte orientat a resoldre una necessitat real en una comunitat i millorar, així, les condicions de vida de les persones o la qualitat del medi ambient (per més informació http://pagines. uab. cat/aps). |
Resumen: | El objetivo de la asignatura es el diseño, programación, análisis y evaluación de procesos de intervención psicosocial y educativa, a partir de la participación en contextos de práctica. Se reflexionará sobre los procesos de detección de necesidades, planificación, ejecución y evaluación de un proyecto elaborado grupalmente. El componente práctico de esta asignatura es clave, por ello se basará en la realización de prácticas de campo y seguiremos la metodología ABP en el aula para analizar la propia práctica y realizar propuestas de intervención psicosocial y educativa. Desde el equipo docente se presentarán y ofrecerán diferentes alternativas de prácticas en centros. En las sesiones de aula se analizará la propia práctica y se elaborarán propuestas de intervención que luego se aplicarán a las prácticas de campo. Esta asignatura supone la participación en un proyecto de Aprendizaje Servicio (ApS). Estos proyectos de 1 Esta asignatura supone la participación en un proyecto de Aprendizaje Servicio (ApS). Estos proyectos de compromiso social permiten al estudiante formarse mediante la participación en un proyecto orientado a resolver una necesidad real en una comunidad y mejorar, así, las condiciones de vida de las personas o la calidad del medio ambiente (para más información http://pagines. uab. cat/aps). |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Psicologia [2502443] |
Plan de estudios: | Grau en Psicologia [954] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 107.3 KB |
Anglès 5 p, 106.0 KB |
Castellà 5 p, 106.7 KB |