Presència, ús i funció dels àlbums il·lustrats en les pràctiques literàries d'una escola d'Educació Primària
Pau Prat, Mònica
Aliagas, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Imprint: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Description: 54 pàgines
Abstract: El present estudi se centra a analitzar la presència, ús i funció dels àlbums il·lustrats en les pràctiques literàries que es duen a terme a una escola d'educació primària de Catalunya. En la investigació, s'analitza el fons d'àlbums il·lustrats de què disposa l'escola i el tracte que reben en el seu Pla de Lectura de Centre (PLEC). D'altra banda, s'acosta a conèixer l'opinió de l'equip directiu i docent del centre pel que fa als àlbums il·lustrats i als usos que se'ls dona en el desenvolupament de la competència literària de l'alumnat, en un moment en què l'àlbum il·lustrat està guanyant presència en el panorama literari infantil.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816]
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster Oficial en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Llibres d'imatges per a infants ; Avaluació ; Educació primària ; Literatura infantil ; Il·lustracions ; Infants ; Llibres i lectura ; Lectura ; Animació ; Àlbums il·lustrats ; Competència literària



54 p, 1.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2020-07-24, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir