visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Presència, ús i funció dels àlbums il·lustrats en les pràctiques literàries d'una escola d'Educació Primària |
Publicación: | Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 |
Descripción: | 54 pàgines |
Resumen: | El present estudi se centra a analitzar la presència, ús i funció dels àlbums il·lustrats en les pràctiques literàries que es duen a terme a una escola d'educació primària de Catalunya. En la investigació, s'analitza el fons d'àlbums il·lustrats de què disposa l'escola i el tracte que reben en el seu Pla de Lectura de Centre (PLEC). D'altra banda, s'acosta a conèixer l'opinió de l'equip directiu i docent del centre pel que fa als àlbums il·lustrats i als usos que se'ls dona en el desenvolupament de la competència literària de l'alumnat, en un moment en què l'àlbum il·lustrat està guanyant presència en el panorama literari infantil. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català |
Titulación: | Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816] |
Colección: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster Oficial en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura |
Documento: | Treball de fi de postgrau |
Materia: | Llibres d'imatges per a infants ; Avaluació ; Educació primària ; Literatura infantil ; Il·lustracions ; Infants ; Llibres i lectura ; Lectura ; Animació ; Àlbums il·lustrats ; Competència literària |
54 p, 1.4 MB |