Presència, ús i funció dels àlbums il·lustrats en les pràctiques literàries d'una escola d'Educació Primària
Pau Prat, Mònica
Aliagas, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Publicación: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Descripción: 54 pàgines
Resumen: El present estudi se centra a analitzar la presència, ús i funció dels àlbums il·lustrats en les pràctiques literàries que es duen a terme a una escola d'educació primària de Catalunya. En la investigació, s'analitza el fons d'àlbums il·lustrats de què disposa l'escola i el tracte que reben en el seu Pla de Lectura de Centre (PLEC). D'altra banda, s'acosta a conèixer l'opinió de l'equip directiu i docent del centre pel que fa als àlbums il·lustrats i als usos que se'ls dona en el desenvolupament de la competència literària de l'alumnat, en un moment en què l'àlbum il·lustrat està guanyant presència en el panorama literari infantil.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816]
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster Oficial en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Llibres d'imatges per a infants ; Avaluació ; Educació primària ; Literatura infantil ; Il·lustracions ; Infants ; Llibres i lectura ; Lectura ; Animació ; Àlbums il·lustrats ; Competència literària



54 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2020-07-24, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir