Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165]
Martínez Moreno, Alejandro
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Advertising Business Management and Administration
Títol variant: Administración y Dirección de Empresas de Publicidad
Data: 2020-21
Resum: a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i la publicitat en particular. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. c. Impartir la base práctica necessària per entendre la gestió empresarial, per tal de facilitar-li l'entrada al món professional i posar els fonaments per al seu futur ascens a llocs directius o de gestió.
Resum: a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas c. Dotar al alumno de la base práctica necesaria en gestión empresarial, para facilitarle su entrada en el mundo profesional y ascenso a puestos directivos o de gestión.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.4 KB

Anglès
4 p, 102.2 KB

Castellà
4 p, 102.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-31, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir