Google Scholar: cites
Epistemología, caos y enseñanza de las ciencias
Luffiego García, Máximo
Bastida, M. F.
Ramos, F.
Soto, J.

Data: 1994
Resum: In this article it is maintained that modern science is going through a critical period where its epistemological assumptions and the use of a parcelling and reductionist methodology are questioned. This will surely have important implications in the teaching of the sciences, perhaps because the world today demands above all an epistemological change in the people who, within a few years, will occuppy the posts in the production and reproduction of scientific and technical knowledge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Mètode científic ; Filosofia mecanicista ; Fonaments epistemològics i metodològics de la ciència ; Lleis universals verdaderes ; Corrent neopositivista ; Teoria del caos
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 89-96, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21341
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n1-luffiego-bastida-ramos-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4489


8 p, 471.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-16, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir