Perspectives Discursives en la Recerca Social [42597]
Pujol Tarrés, Joan
Muñoz Justicia, Juan Manuel
Feliu i Samuel-Lajeunesse, Joel
Martínez Martínez, Luz María
Rojas Arredondo, Jesús
San Román, Beatriz
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Discursive Perspectives in Social Research
Títol variant: Perspectivas Discursivas en la Investigación Social
Data: 2020-21
Resum: Identificar les principals tècniques que fonamenten el llenguatge i el discurs com a forma d'accés a la realitat social. Justificar metodològicament l'elecció d'una determinada tècnica d'investigació. Conèixer i aplicar els criteris de rigor metodològic en la investigació qualitativa. Familiaritzar-se amb la pràctica de la investigació qualitativa. Reconèixer les possibilitats i límits de les diferents tècniques d'investigació.
Resum: Identificar las principales técnicas que fundamentan el lenguaje y el discurso como forma de acceso a la realidad social. Justificar metodológicamente la elecció de una determinada técnica de investigación. Conocer y aplicar los criterios de rigor metodológico en la investigación cualitativa. Familiarizarse con la práctica de la investigación cualitativa. Reconocer las posibilidades y límites de las distintas técnicas de investigación discursiva.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Recerca i Intervenció Psicosocial [4313402]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 119.6 KB

Anglès
6 p, 118.3 KB

Castellà
6 p, 119.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-09-04, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir