dir.
dir.
Fecha: |
2019 |
Descripción: |
41 pag. |
Resumen: |
Aquest treball es fonamenta en la revisió duta a terme per A. Gavarró de l'experiment de Goro & Akiba (2004) sobre la interpretació de la disjunció negativa, per tal de poder experimentar amb nens més petits (2-3, 3-4 anys). Els resultats estan en sintonia amb el Principi del Subconjunt Semàntic, de Crain et al. (2004), i amb la bibliografia anterior (Szabolcsi, Goro, Pagliarini). També estan en sintonia amb la hipòtesi de Lungu et al. , però demostra que els adults poden accedir a les dues interpretacions també amb una Tasca de Judici de Condicions de Veritat. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Llengua i Literatura Espanyoles [2500248] |
Plan de estudios: |
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Disjunció ;
Negació ;
Semàntica ;
Adquisició del llenguatge ;
Principi del subconjunt semàntic ;
Ítem de polaritat ;
Condicions de veritat |