Estudio del futuro de la gestión del atm atendiendo a las restricciones por las emisiones de los motores de aviación
Totev Totev, Tsonko
Moreno Ortiz, Romualdo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Date: 2020
Abstract: L'objectiu d'aquest estudi és estimar tres possibles escenaris viables de com pot ser el futur a mig termini, aproximadament sobre l'any 2035, de la gestió de l'trànsit aeri atenent a les previsibles restriccions degudes a la contaminació dels motors. Els escenaris que s'estudien són; un escenari en el qual es contempla la prohibició de sobrevolar certes zones de l'espai aeri, el segon escenari planteja imposar restriccions de diferent naturalesa que poden portar a reduir la quantitat de vols a la Unió Europea perfilant com el més viable i finalment un escenari normatiu que consisteix en la inclusió dels gasos que no tenen base en carboni en el comerç d'emissions.
Abstract: El objetivo de este estudio es estimar tres posibles escenarios viables de cómo podrá ser el futuro a medio plazo, aproximadamente sobre el año 2035, de la gestión del tráfico aéreo atendiendo a las previsibles restricciones debidas a la contaminación de los motores. Los escenarios que se estudian son; un escenario en el que se contempla la prohibición de sobrevolar ciertas zonas del espacio aéreo, el segundo escenario plantea imponer restricciones de diferente naturaleza que pueden llevar a reducir la cantidad de vuelos en la Unión Europea perfilándose como el más viable y por último un escenario normativo que consiste en la inclusión de los gases que no tienen base en carbono en el comercio de emisiones.
Abstract: The objective of this study is to estimate three possible viable scenarios of what the future may be like in the medium term, approximately around the year 2035, of air traffic management, taking into account the foreseeable restrictions due to engine contamination. The scenarios that are studied are; a scenario in which the prohibition to fly over certain areas of airspace is contemplated, the second scenario proposes imposing restrictions of a different nature that can lead to reducing the number of flights in the European Union, outlining itself as the most viable and finally a regulatory scenario consisting of the inclusion of non-carbon-based gases in emissions trading.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Màster en Gestió Aeronàutica [4313785]
Study plan: Màster en Gestió Aeronàutica [1171]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject: Medi ambient ; Gestió de l'trànsit aeri ; Emissions de gasos ; Futur de l'atm ; Medio ambiente ; Gestión del tráfico aéreo ; Emisiones de gases ; Futuro del atm ; Environment ; Air traffic management ; Gas emissions ; Future of atm



107 p, 3.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering

 Record created 2020-12-07, last modified 2020-12-11



   Favorit i Compartir