Engagement en Instagram : un análisis de los posts de las marcas enfocadas a productos de maquillaje
Martins de Oliveira, Camila
Montaña Blasco, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2019
Descripció: 53 pag.
Resum: Las redes sociales son ya parte de las estrategias de las marcas. Las empresas han tenido que adaptar su comunicación a este entorno y los consumidores, antes receptores de información, se han tornado protagonistas en un escenario donde marcas y plataformas digitales buscan mejorar la experiencia de los usuarios. Instagram, al ser una plataforma enfocada en fotos y vídeos, supone una ventaja para algunas industrias al presentar sus productos, como las marcas de maquillaje. Esta investigación se enfoca en identificar qué tipo de contenido publican estas marcas en Instagram y analizar cuáles generan mayor interacción con los usuarios.
Resum: Les xarxes socials són ja part de les estratègies de les marques. Les empreses han hagut d'adaptar la seva comunicació a aquest entorn i els consumidors, abans receptors d'informació, s'han tornat protagonistes en un escenari on marques i plataformes digitals busquen millorar l'experiència dels usuaris. Instagram, a l'ésser una plataforma enfocada en fotos i vídeos, suposa un avantatge per a algunes indústries en presentar els seus productes, com les marques de maquillatge. Aquesta recerca s'enfoca a identificar quin tipus de contingut publiquen aquestes marques en Instagram i analitzar quins generen major interacció amb els usuaris.
Resum: Social networks are already part of the brands' strategies. Companies have had to adapt their communication to this environment and consumers, who used to receive information, have become protagonists in a scenario where brands and digital platforms seek to improve the user experience. Instagram, being a platform focused on photos and videos, is an advantage for some industries when presenting their products, such as make-up brands. This research focuses on identifying what kind of content these brands publish on Instagram and analysing which ones generate the most interaction with users.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Màrqueting ; Instagram ; Continguts a Instagram ; Maquillatge ; Cosmètica ; Xarxes socials ; Engagement



53 p, 2.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2020-12-17, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir