Marketing de contenidos en el sector universitario : ¿qué categorías generan más interacción en Instagram?
Olivares i Muñoz, Marc
Fernández Cavia, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2019
Description: 46 pag.
Abstract: Hoy en día muchas empresas tienen presencia digital en redes sociales. Aparte de la publicidad pagada en estas plataformas, algunas de éstas permiten desarrollar una estrategia de marketing de contenidos con la que se intenta llegar al público objetivo a través de entretenimiento o información de valor, para poder alcanzar un objetivo determinado. Además de alcanzar al público objetivo, la interacción del usuario será un factor clave para crear una relación digital entre empresa y usuario. Se pretende investigar qué tipo de contenidos generan más número de likes y más número de comentarios, analizando cuentas de Instagram del sector universitario.
Abstract: Avui dia moltes empreses tenen presència digital en xarxes socials. A part de la publicitat pagada en aquestes plataformes, algunes d'aquestes permeten desenvolupar una estratègia de màrqueting de continguts amb la qual s'intenta arribar al públic objectiu a través d'entreteniment o informació de valor, per a poder aconseguir un objectiu determinat. A més d'aconseguir al públic objectiu, la interacció de l'usuari serà un factor clau per a crear una relació digital entre empresa i usuari. Es pretén investigar quin tipus de continguts generen més número de likes i més nombre de comentaris, analitzant comptes d'Instagram del sector universitari.
Abstract: Today many businesses have digital presence in social media. Besides payed media in this platforms, some of them allow to develop a content marketing strategy that tries to reach a target through entertainment or valuable information to reach a specific objetive. More than appearing to the objetive public, the user interaction will be a key factor to create a digital relationship with the business. Through this work, we'll observe what type of content generates more interaction from the Instagram user. We'll research the type of content that generates more likes and comments, by analysing Instagram account from the college sector.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Subject: Màrqueting de continguts ; Interacció ; Comportament del consumidor ; Instagram ; Universitat ; Contingut digital ; Xarxes socials en línia ; Anàlisi de contingut



46 p, 1.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Communication Studies. MT

 Record created 2020-12-17, last modified 2020-12-19



   Favorit i Compartir