Catastrofismo versus actualismo : implicaciones didácticas
Pedrinaci Rodríguez, Emilio (Instituto Andaluz de Formación del Profesorado (Sevilla, Andalusia))
Data: |
1992 |
Resum: |
This paper analises the historic evolution of the «actualist» and "catastrophist" geologic interpretations, describes posible epistemologic obstacles and considers their treatment in the Secondary School. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Catastrofisme ;
Uniformitarisme ;
Actualisme ;
Problemes tectònics ;
Paleontologia ;
Estratigrafia ;
Geologia neocatastrofista ;
Ciència i societat |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 216-222, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39825
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-pedrinaci
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4672
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-01-31, darrera modificació el 2024-05-26