Catastrofismo versus actualismo : implicaciones didácticas
Pedrinaci Rodríguez, Emilio (Instituto Andaluz de Formación del Profesorado (Sevilla, Andalusia))

Fecha: 1992
Resumen: This paper analises the historic evolution of the «actualist» and "catastrophist" geologic interpretations, describes posible epistemologic obstacles and considers their treatment in the Secondary School.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Catastrofisme ; Uniformitarisme ; Actualisme ; Problemes tectònics ; Paleontologia ; Estratigrafia ; Geologia neocatastrofista ; Ciència i societat
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 216-222, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39825


7 p, 440.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-31, última modificación el 2020-03-31



   Favorit i Compartir