La representación de afroamericanos en las 20 películas live action más taquilleras del año 2019 en los Estados Unidos
Agustí Arranz, Yeshi
Azorín Márquez, Luis
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La representació d'afroamericans a les 20 pel·lícules live action més taquilleres de l'any 2019 als Estats Units
Additional title: African-American representation in the 20 highest grossing live action movies of 2019 in the United States
Date: 2020
Description: 59 pag.
Abstract: En aquest treball d'investigació hem analitzat la representació de la comunitat afroamericana en el cine, que ha estat històricament ignorada i representada negativament a la pantalla platejada tot i formant part de la societat estatunidenca. Per això, hem analitzat les 20 pel·lícules live action més taquilleres dels Estats Units de l'any 2019, i hem vist una representació dominada per un cine principalment blanc.
Abstract: En este trabajo de investigación hemos analizado la representación de la comunidad afroamericana en el cine, que ha sido históricamente ignorada y representada negativamente en la pantalla plateada aunque formando parte de la sociedad estadounidense. Por ello, hemos analizado las 20 películas live action más taquilleras de Estados Unidos del año 2019, y hemos visto una representación dominada por un cine principalmente blanco.
Abstract: In this research paper we have analyzed the representation of the African-American community on cinema, which has historically been ignored and badly represented on the silver screen eventhough being part of American society. To accomplish this, we have analyzed the 20 highest-grossing live action films in the United States in 2019, and we have seen a representation dominated by a cinema predominantly white.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Subject: Cinema ; Estats Units d'Amèrica ; Afroamericà ; Estereotips



59 p, 1.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-01-11, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir