visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Estrategias y argumentos en el estudio descriptivo de la asociación usando microordenadores |
Data: | 1991 |
Resum: | In this work, problem solving procedures about statistical variables association using microcomputers are analysed. The effect of several didactical variables on these procedures is also studied. The studied population consisted of 18 prospective teachers who had been previously trained for 7 weeks. By studying the students' replies we determined their ideas of the scope and meaning of the term «association» and derived criteria for construction of new didactic situations. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Ordinador com a recurs didàctic ; Programa CONTAJE ; Programa HISTO ; Programa TRONCO ; Programa MEDIANA ; Programa ESTADIS ; Programa REGRESO ; Freqüències absolutes ; Freqüències relatives ; Percentils o rangs de percentils ; Valors centrals ; Coeficient de correlació ; Núvol de punts ; Resolució de problemes d'anàlisi de dades |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 145-150, ISSN 2174-6486 |
6 p, 322.7 KB |