Los asistentes de voz: nuevos canales de distribución y consumo de información y entretenimiento. Los casos de la CCMA y la BBC
Ligero Belmonte, Raquel
Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Els assitents de veu: nous canals de distribució i consum d'informació i entreteniment. Els casos de la CCMA i la BBC
Títol variant: Voice assistants: new channels for distribution and consumption on information and entertainment. The cases of the CCMA and the BBC
Data: 2020
Descripció: 123 pag.
Resum: el present treball ofereix un estudi d'investigació sobre assistents de veu i mitjans de comunicació, en què s'aprofundeix en les oportunitats i reptes que aquestes noves plataformes vocals ofereixen davant la distribució i el consum d'informació i entreteniment. Es fa un estudi del context que teoritza sobre un nou llenguatge de comunicació, la Human-Machine Communication (HMC), i sobre la penetració dels assistents de veu en el mercat mundial. A més a més, es fa anàlisi de dos casos pràctics: la CCMA i la BBC.
Resum: El presente trabajo ofrece un estudio de investigación sobre asistentes de voz y medios de comunicación, en el que se profundiza en las oportunidades y lo rtos que estas nuevas plataformas vocales ofrecen ante la distribución y el consumo de información y entretenimiento. Se hace, en primera instancia, un estudio del contexto que teoriza sobre un nuevo lenguaje de comunicación, la Human-Machine Comunication (HMC), y sobre la penetración de los asistentes de voz en el mercado mundial. Además, se hace un análisis de dos casos prácticos: la CCMA y la BBC.
Resum: This paper offers a research study on voice assitants and media, in wich it delves into the opportunities and challenges that these new vocal plaforms offer in the distribution and consumption of information and entertainmnent. In the first instance, a study of the theorizing context of a new lenguage of communication, the Human-Machine çcomunications (HMC), and on the penetration of voice assistants into the word market is made. In addition, an analysis of two case studies is made: the CCMA and the BBC.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Matèria: Mitjans de comunicació de massa ; Assistents de veu ; Interfícies vocals ; Human-Machine Comunication ; Era post-pantalla



123 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2021-02-26, darrera modificació el 2021-02-28



   Favorit i Compartir