Additional title: |
Campanya publicitària a la marca CYCLO: Una nova mirada a la publicitat d'higiene menstrual sostenible |
Additional title: |
Advertising campaign to the CYCLO brand: A new look at sustainable menstrual hygiene advertising |
Date: |
2020 |
Description: |
278 pag. |
Abstract: |
Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible. |
Abstract: |
Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible. |
Abstract: |
Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Comunicació Audiovisual [2501928] |
Study plan: |
Grau en Comunicació Audiovisual [968] |
Document: |
Treball de projecte |
Subject: |
Publicitat ;
Menstruació ;
Publicitat Productes d'higiene ;
Publicitat en els mitjans de comunicació de massa ;
Estudis de mercat ;
Cyclo |