Campaña publicitaria a la marca CYCLO : una nueva mirada a la publicidad de higiene menstrual sostenible
Fauste Medina, Andrea
Figueras Mas, Guillem
Quiles Gilabert, Paula
Ríos Delgado, Andrea
Sánchez-Pajares Pradas, Cristina
Tena Raventós, Gerard
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Campanya publicitària a la marca CYCLO: Una nova mirada a la publicitat d'higiene menstrual sostenible
Additional title: Advertising campaign to the CYCLO brand: A new look at sustainable menstrual hygiene advertising
Date: 2020
Description: 278 pag.
Abstract: Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Abstract: Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Abstract: Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de projecte
Subject: Publicitat ; Menstruació ; Publicitat Productes d'higiene ; Publicitat en els mitjans de comunicació de massa ; Estudis de mercat ; Cyclo



278 p, 127.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-03-08, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir