iTutoría, una herramienta de empoderamiento gracias a la Covid-19
Secanilla Campo, Esther 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Zárate Alva, Nair Elizabeth 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
| Fecha: |
2021 |
| Resumen: |
A partir de la situación de pandemia Covid-19, se abordó la iTutoria como estrategia docente universitaria. Se llevó a cabo esta experiencia innovadora obteniendo positivos beneficios. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Castellà |
| Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Materia: |
Itutoría ;
Covid-19 ;
Empoderamiento ;
Innovación ;
Universidad ;
Docencia |
| Publicado en: |
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 39 (2021) (Bones pràctiques i Recursos) , ISSN 1699-3748 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DIM/article/view/388822
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Didáctica, Innovación y MultimediaArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2021-06-18, última modificación el 2025-04-13