Recursos per a l'Ensenyament-Aprenentatge de la Llengua Anglesa en Educació Infantil i Primària [103579]
Masats Viladoms, Maria Dolors
González Acevedo, Nathaly
Mont Algamasilla, Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Additional title: Resources for Teaching and Learning English in Infant and Primary Education
Additional title: Recursos para la enseñanza-aprendizaje de la lengua inglesa en educación infantil y primaria
Date: 2021-22
Abstract: - Adquirir les bases teòriques i tècniques metodològiques per ensenyar anglès de manera efectiva. - Adquirir els criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre anglès en entorns multilingües i en grups heterogenis. - Desenvolupar la pròpia sensibilitat, imaginació i creativitat literària. - Conèixer el folklore i la literatura infantil per poder-lo emprar com a recurs per ensenyar anglès. - Explorar el potencial de les TIC per a l'ensenyament de l'anglès a educació infantil i primària. - Conèixer el decret d'inclusió i saber-lo aplicar a l'hora de dissenyar propostes didàctiques. - Ser capaç d'emprar un llenguatge no sexista, no androcèntric, ni discriminatori. 1.
Abstract: - To acquire the fundamental theoretical basis and teaching techniques that are needed to teach English effectively. - To acquire the necessary criteria and techniques to select/adapt/create suitable materials for teaching h etereogeneous groups of young learners of English in multilingual milieus. - To develop ones' sensitivity, literary skills and imagination. - To become familiar with children's folklore and literature and become aware of their potential in the English class. - To explore the potential of ICT for teaching English in primary and infant school education. - To understand the decree passed by the Catalan Government on inclusive education and be able to apply it 1 - To understand the decree passed by the Catalan Government on inclusive education and be able to apply it to the design of pedagogical classroom proposals. - To avoid the use of sexist, androcentric or discriminatory language.
Abstract: - Adquirir las bases teóricas y las técnicas metodológicas para enseñar inglés de manera efectiva. - Adquirir los criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender inglés en entornos multilingües y en grupos heterogéneos. - Desarrollar la propia sensibilidad, la imaginación y la creatividad literaria. - Conocer el folklore y la literatura infantil para poderlo utilizar como recurso para enseñar inglés. 1 - Explorar el potencial de las TIC para la enseñanza del inglés en educación infantil y primaria. - Conocer el decreto de inclusión y saber aplicarlo al diseño de propuestas didácticas. - Ser capaz de usar un lenguaje no sexista, no androcéntrico, ni discriminatorio.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Educació Primària [2500798]
Study plan: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 112.1 KB

Anglès
6 p, 111.1 KB

Castellà
6 p, 112.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-02, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir