![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Educació de la veu i la seva salut |
Títol variant: | Voice Education and Health |
Títol variant: | Educación de la voz y su salud |
Data: | 2021-22 |
Resum: | Al finalitzar l'assignatura l'alumne serà capaç de: Tenir consciència de la importància de l'actitud corporal i de la respiració per una bona fonació. Prendre consciència del propi aparell fonador i de les seves possibilitats vocals i expressives. Saber utilitzar recursos bàsics corporals, respiratoris i vocals per a una bona emissió de la veu. Saber trobar l'adequada utilització dels elements que determinen la qualitat i l'eficiència en l'emissió vocal: el timbre, l'entonació, la intensitat, l'expressivitat, l'articulació, la projecció. Experimentar les pròpies capacitats comunicatives individualment i en grup per tal de desenvolupar hàbits d'observació d'un mateix i de l'altre com a eines indispensables del procés reeducador. Conèixer i experimentar exercicis de reeducació vocal per a solventar trastorns vocals. |
Resum: | At the end of this course students will be able to: Be fully aware of the importance of the body attitude and the respiration to achieve a good phonation. Take consciousness of their own vocal tract and its vocal and expressive possibilities. Know basic corporal, respiratory and vocal resources for a good voice emission. Know how to find the proper use of the elements that determine the quality and efficiency of the vocal emission: the timbre, the intonation, the intensity, the expressiveness, the articulation and the projection. Experiment their own communicative capacities individually and in group in order to develop habits of self-observation and observation of others as indispensable tools of the re-education process. Know and experience vocal re-education exercises to overcome vocal disorders. |
Resum: | Al finalizar la asignatura el alumno será capaz de: • Tener consciencia de la importància de la actitud corporal y de la respiración para una fonación adecuada. • Tomar consciencia del propio aparato fonatorio y de sus posibilidades vocales y expresivas. • Saber utilitzar recursos básicos corporales, respiratorios y vocales para una buena emissión de la voz. • Saber encontrar la adecuada utilitzación de los elementos que determinan la cualidad y la eficiència en la emissión vocal: el timbre, la entonación, la intensidad, la expresividad, la articulación, la proyección. • Experimentar las propias capacidades comunicativas individualment y en grupo para desarrollar hábitos de observación de uno mismo y del otro como herramientas indispensables del proceso reeducador. • Conocer y experimentar ejercicios de reeducación vocal para solventar trastornos vocales. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Logopèdia [2500893] |
Pla d'estudis: | Grau en Logopèdia [1383] ; Grau en Logopèdia [828] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 108.9 KB |
Anglès 4 p, 101.1 KB |
Castellà 4 p, 101.6 KB |