Introducció al Màrqueting [104774]
Llonch Andreu, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Introduction to Marketing
Additional title: Introducción al Marketing
Date: 2021-22
Abstract: Els objectius són: 1. Entendre la problemàtica comercial de l'empresa dins el seu context general. 2. Adquirir la capacitat d'anàlisi comercial i les habilitats necessàries per prendre decisions comercials, especialment les referents al pla de màrqueting. 3. Identificar els diferents agents que participen a l'activitat comercial, examinant les relacions existents entre ells. 4. Desenvolupar una visió integral de la funció comercial i les seves especificitats dins de les organitzacions.
Abstract: Objectives are: 1. Develop an understanding of business marketing issues in a general context 2. Develop the capability for marketing analysis as well as the skills required to make marketing decisions, specially those related to the generation of marketing plans 3. Identify the different factors taking part in the marketing activities and understand the relations between/amongst them 4. Develop a global understanding of the marketing function and its own specificities within the organization.
Abstract: Los objetivos son: 1. Comprender la problemática comercial de la empresa dentro de un contexto general. 2. Adquirir la capacidad de análisis comercial y las habilidades necesarias para tomar decisiones comerciales, en especial las referentes para la elaboración del plan de marketing. 3. Identificar los diferentes agentes que participan en la actividad comercial de cualquier organización, examinando las relaciones existentes entre los mismos. 4. Desarrollar una visión integral de la función comercial y de su especificidad dentro de una organización.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Study plan: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.2 KB

Anglès
4 p, 102.4 KB

Castellà
4 p, 103.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-16, last modified 2023-01-21



   Favorit i Compartir