Comunicació Corporativa: Plans Estratègics [104779]
Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel
Zeler, Ileana Lis
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Corporate Communication: Strategic Plans
Títol variant: Comunicación Corporativa: Planes Estratégicos
Data: 2021-22
Resum: Després de la introducció en el tema de la comunicació en organitzacions, comunicació corporativa, relacions públiques i comunicació estratègica, hi haurà la possibilitat de comprendre les propostes teòriques de comunicació estratègica i els seus components. Amb ella també es debatrà el concepte d'estratègia, els seus nivells de gestió, així com l'impacte ètic i social. A més, la recerca, la planificació, les parts interessades i l'avaluació, y les técnics de missatgeria proporcionaran una visió i una pràctica en profunditat de la planificació estratègica. A més, els mètodes i la pràctica de les marques i campanyes conclouran aquest assinatura.
Resum: After the introduction into the subject of communication in organizations, corporate communication, PR and strategic communication, there will be the possibility of understanding of the theoretical proposals of strategic communication and its components. With it, it will also be discussed the concept of strategy, the management levels of it, as well as the ethical and societal impact. Furthermore, the research, planning, stakeholders and messaging evaluation will provide the in-depth insight and practice of the strategic planning. Moreover, branding and campaigns methods and practice will complete this seminar.
Resum: Después de la introducción en el tema de la comunicación en organizaciones, comunicación corporativa, relaciones públicas y comunicación estratégica, habrá la posibilidad de comprender las propuestas teóricas de comunicación estratégica y sus componentes. Con ella también se debatirá el concepto de estrategia, sus niveles de gestión, así como el impacto ético y social. Además, la investigación, la planificación, los stakeholders, la evaluación y las estrategias de mensage proporcionarán una visión y una práctica en profundidad de la planificación estratégica. Además, los métodos y la práctica de las marcas y campañas concluirán esta asignatura.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 107.3 KB

Anglès
5 p, 106.7 KB

Castellà
5 p, 106.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-16, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir