Responsabilitat Social Corporativa [104788]
Barrio Fraile, Estrella
Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Social Corporate Responsibility
Additional title: Responsabilidad Social Corporativa
Date: 2021-22
Abstract: - Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. - Conèixer com es gestiona la RSC de manera estratègica i transversal en l'organització. - Saber identificar els diferents stakeholders i com establir vies de diàleg amb ells. - Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al món. - Abordar la comunicació estratègica de la RSC En definitiva, es treballarà la RSC com un element estratègic i transversal en l'organització que impliqui tots els departaments i que doni resposta als interessos de tots els stakeholders, de manera que el diàleg entre empresa i stakeholders és fonamental. L'objectiu final d'aquesta matèria és introduir a l'alumnat en un procés de formació i capacitació que li faciliti l'accés al perfil professional encarregat de liderar la RSC a les organitzacions (dircom o dirse).
Abstract: - Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. - To know how CSR is managed strategically and transversally in the organization. - To know how to identify the different stakeholders and how to establish channels of dialogue with them. - To understand the professional dimension of the activity in Spain and the world. - Address the strategic communication of CSR. In short, CSR will be worked on as a strategic and transversal element in the organization that involves all departments and responds to the interests of all stakeholders, which is why dialogue between the company and its stakeholders is fundamental. The final objective of this subject is to introduce students to a process of education and training that will facilitate access to the professional profile responsible for leading CSR in organizations (chief communications officer or CSR director).
Abstract: - Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. - Conocer cómo se gestiona la RSC de manera estratégica y transversal en la organización. - Saber identificar los diferentes stakeholders y cómo establecer vías de diálogo con ellos. - Conocer la dimensión profesional de la actividad en España y en el mundo. - Abordar la comunicación estratégica de la RSC En definitiva, se trabajará la RSC como un elemento estratégico y transversal en la organización que implique a todos los departamentos y que dé respuesta a los intereses de todos los stakeholders, por lo que el diálogo entre empresa y stakeholders es fundamental. El objetivo final de esta materia es introducir al alumnado en un proceso de formación y capacitación que le facilite el acceso al perfil profesional encargado de liderar la RSC en las organizaciones (dircom o dirse).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Study plan: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 110.9 KB

Anglès
5 p, 110.3 KB

Castellà
5 p, 110.7 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-16, last modified 2023-01-21



   Favorit i Compartir