Desenvolupament d'un videojoc 2D de plataformes en Unity
Puigdomènech Vivancos, Oriol
Jaumandreu Sellares, Oriol, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Development of a 2D platform videogame in Unity
Títol variant: Desarrollo de un videojuego 2D de plataformas en Unity
Data: 2021
Resum: El projecte ha consistit en el desenvolupament d'un videojoc en Unity del gènere de plataformes 2D utilitzant el llenguatge de programació C#. El jugador ha de completar un conjunt de nivells alhora que va evitant diferents obstacles i enemics per arribar a la bandera al final del nivell. El jugador també pot aconseguir una sèrie de col·leccionables, intentar superar els millors temps en cada nivell o configurar diverses opcions del joc com els gràfics, àudio o controls. Per a realitzar-lo s'ha seguit una metodologia Agile com és la de Scrum i s'han creat les diferents proves utilitzant el procés de Test-driven development. S'ha fet servir Trello per a gestionar la feina a realitzar en cada un dels sprints i s'ha creat un repositori de GitHub per al control de versions.
Resum: The project has consisted of the development of a video game Unity of the 2D platform genre using the C# programming language. The player has to complete a set of levels while avoiding different obstacles and enemies to reach the flag at the end of the level. The player can also obtain a series of collectables, try to beat the best time of each level or configure some game settings such as graphics, audio or controls. To do it an Agile methodology such as Scrum has been followed and different tests have been created using the process of Test-driven development. Trello has been used to manage the work to be done in each of the sprints and a GitHub repository has been created for version control.
Resum: El proyecto ha consistido en el desarrollo de un videojuego en Unity del género de plataformas 2D utilizando el lenguaje de programación C#. El jugador tiene que completar un conjunto de niveles a la vez que va evitando diferentes obstáculos y enemigos para llegar a la bandera al final del nivel. El jugador también puede conseguir una serie de coleccionables, intentar superar los mejores tiempos en cada nivel o configurar varias opciones del juego como los gráficos, audio o controles. Para realizarlo se ha seguido una metodología Agile como es la de Scrum y se han creado las diferentes pruebas utilizando el proceso de Test-driven development. Se ha usado Trello para gestionar el trabajo a realizar en cada uno de los sprints y se ha creado un repositorio de GitHub para el control de versiones.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Unity ; Videojoc ; C# ; Plataformes 2d ; Sprint ; Test-driven development ; Agile ; GitHub ; UML ; Video game ; 2D platform ; Videojuego ; Plataformas 2d



13 p, 1022.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2021-07-26, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir