La viabilidad de los modelos de pago en la prensa digital española : las motivaciones de los jóvenes para pagar por los contenidos informativos digitales
Campmany Cívico, Adrià
Ferrer, Iliana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La viabilitat dels models de pagament a la premsa digital espanyola: les motivacions dels joves per pagar pels continguts informatius digitals
Títol variant: The viability of payment models in the Spanish digital press: the motivations of young people to pay for digital news content
Data: 2021
Descripció: 68 pag.
Resum: La present investigació analitza la viabilitat dels models de pagament a la premsa digital espanyola i les motivacions que porten els joves a pagar pels continguts informatius digitals. A través de la tècnica metodològica qualitativa dels focus groups, es va explorar com la premsa digital espanyola pot respondre les necessitats d'aquest sector poblacional. Es va arribar a la conclusió que l'afinitat i la diferenciació de la marca juguen un paper clau en la creació de l'hàbit de consum de l'usuari.
Resum: La presente investigación analiza la viabilidad de los modelos de pago en la prensa digital española y las motivaciones que llevan a los jóvenes a pagar por los contenidos informativos digitales. A través de la técnica metodológica cualitativa de los focus groups, se exploró cómo la prensa digital española puede responder a las necesidades de este sector poblacional. Se llegó a la conclusión de que la afinidad y la diferenciación de la marca juegan un papel clave en la creación del hábito de consumo del usuario.
Resum: This research analyses the viability of the payment models in the Spanish digital press and the motivations that lead young people to pay for digital news content. Through the qualitative methodological technique of focus groups, it was explored how the Spanish digital press can respond to the needs of this population sector. It was concluded that brand affinity and differentiation play a key role in creating the user's consumption habit.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Matèria: Periodisme ; Premsa digital ; Subscriptors ; Informació de pagament ; Internet



68 p, 660.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-09-03, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir