L'ús de les xarxes socials als telenotícies de prime - time : TVE1, TV3, Antena 3 i Tele5
Piera Montaner, Marta
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: El uso de las redes sociales en los telediarios de prime - time : TVE1, TV3, Antena 3 y Tele 5
Título variante: The uses of social media on the prime - time TV newscasts : TVE1, TV3, Antena 3 and Tele 5
Fecha: 2021
Descripción: 199 pag.
Resumen: Anàlisi del grau d'incidència que té el contingut de les xarxes socials dintre dels telenotícies d'edició vespre de quatre canals de televisió generalistes a Catalunya: TVE1, TV3, Antena 3 i Tele 5. Aquest estudi pretén detectar el grau d'incidència que té el contingut provinent de Twitter, Facebook i Instagram, els usos que fan els periodistes del contingut de xarxes a l'hora de formar l'escaleta dels telenotícies i analitzar el tipus de contingut que s'utilitza.
Resumen: Análisis del grado de incidencia que tiene el contenido generado en las redes sociales dentro de los telediarios de la edición noche de cuatro canales de televisión generalistas de Cataluña: TVE1, TV3, Antena 3 y Tele 5. Este estudio pretende detectar el grado de incidencia que tiene el contenido proveniente de Twitter, Facebook e Instagram, los usos que hacen los periodistas del contenido de redes a la hora de formar la escaleta de los telediarios y analizar el tipo de contenido que se utiliza.
Resumen: Analysis of the incidence that the content of the social media has on four of the generalist TV newscasts in Catalonia: TVE1, TV3, Antena 3 and Tele 5. This study pretends to show the level of incidence that has the Twitter, Facebook and Instagram content, the uses of this content by the TV journalists and analyze the content that is used.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca
Materia: Periodisme ; Xarxes socials en línia ; Televisió ; Twitter ; Facebook ; Instagram ; Programes de televisió ; Telenotícies



199 p, 1.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2021-09-13, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir