Google Scholar: cites
The A-B-C of The Teaching and Learning of the Middle Level Cycle "Pharmacy and Parapharmacy Technician" in Vocational Education
Cladera Bohigas, Tònia (APAC (Associació de Professors d'Anglès de Catalunya))

Títol variant: A-B-C sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de "Tècnic en farmàcia i parafarmàcia" en el del cicle de grau mitjà de formació professional
Títol variant: A-B-C sobre la enseñanza y el aprendizaje de "Técnico en farmacia y parafarmacia" en el del ciclo de grado medio de formación profesional
Data: 2022
Resum: The author briefly describes the main purpose of this certificate course, one of the options in vocational training offered by the public education system in Spain. It then gives details about the pedagogical approaches currently being applied in this course as well as the role of language in class and the benefits of using a foreign language instead of the students' L1. She also gives examples of projects, quality learning tasks and techniques that might be useful to other teachers of vocational courses.
Resum: L'autora descriu breument l'objectiu d'aquest cicle d'educació secundària postobligatòria i detalla la metodologia actual, el rol de la llengua i els beneficis d'usar una llengua estrangera. També ofereix exemples de projectes, activitats educatives de qualitat i tècniques que poden ser útils a altres professors de Formació Professional.
Resum: La autora describe brevemente el objetivo de este ciclo de educación secundaria post-obligatoria y detalla la metodología actual, el rol de la lengua y los beneficios de usar una lengua extranjera. También ofrece ejemplos de proyectos, actividades educativas de calidad y técnicas que pueden ser de utilidad a otros profesores de Formación Profesional.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Vocational education ; Vocational education and training (vet) ; Pharmacy ; Professional skills ; Laboratory procedures ; Dealing with customers ; Dealing with clients ; Parapharmacy ; Learning service project ; Technical english ; E-twinning ; Nutrition ; Formación profesional ; Farmacia ; Competencias profesionales ; Procedimientos de laboratorio ; Trato con el cliente ; Proyecto de aprendizaje servicio ; Parafarmacia ; Inglés técnico ; Nutrición ; Formació professional ; Farmàcia ; Competències professionals ; Procediments de laboratori ; Tracte amb el client ; Projecte d'aprenentatge servei ; Parafarmàcia ; Anglès tècnic ; Nutrició
Publicat a: CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 1 (2022) , p. 69-73 (L'A-B-C de l'aprenentatge de continguts en contextos AICLE) , ISSN 2604-5613

Adreça original: https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v5-n1-cladera
DOI: 10.5565/rev/clil.50


5 p, 897.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2022-02-11, darrera modificació el 2022-02-22



   Favorit i Compartir