YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya
Boada Torre-Marín, Judit
Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña
Título variante: YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia
Fecha: 2021
Descripción: 111 pag.
Resumen: "YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. S'analitza YouTube al ser una de les eines més versàtils, amb més ús per part dels internautes i més audiovisuals. Aquest treball també compara les diferents estratègies proposades entre si a partir d'un anàlisi tant quantitatiu com qualitatiu.
Resumen: "YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. Se analiza YouTube al ser una de las herramientas más versátiles, con más uso por parte de los internautas y más audiovisuales. Este trabajo también compara las diferentes estrategias propuestas entre si a partir de un análisis tanto cuantitativo como cualitativo.
Resumen: "YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. YouTube is the chosen social media platform as it is a versatile tool, broadly used and the most audiovisual. This paper also compares the different strategies with each other based on a quantitative and qualitative analysis.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Documento: Treball final de grau
Materia: Xarxes socials en línia ; Política ; Comunicació ; Catalunya ; Eleccions ; Campanyes electorals ; YouTube



111 p, 1.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-03-01, última modificación el 2023-09-05



   Favorit i Compartir