Web of Science: 0 cites, Scopus: 1 cites, Google Scholar: cites,
Olympic channel : digital strategy and content
Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2021
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; Versió publicada
Matèria: International Olympic Committee ; Olympics ; IOC ; Digital content ; Television ; Social media ; Millennials ; Comité Olímpico Internacional ; COI ; Contenidos digitales ; Televisión ; Redes sociales ; Educación física y deportiva
Publicat a: Journal of Human Sport and Exercise, 16(1proc) , S1-S13 (2021), ISSN 1988-5202

DOI: 10.14198/jhse.2021.16.Proc1.01


13 p, 236.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de Recerca de l’Esport (IRE)
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2022-03-04, darrera modificació el 2023-10-08



   Favorit i Compartir