visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Psicologia de l'Educació |
Título variante: | Educational Psychology |
Título variante: | Psicología de la Educación |
Fecha: | 2022-23 |
Resumen: | Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfocaments teòrics de tipus psicològic i/o educatiu. Adquirir procediments d'anàlisi de situacions pràctiques des de la perspectiva psicoeducativa. Aprendre a examinar, analitzar i avaluar críticament la literatura rellevant i a participar en discussions, tant en grups reduïts com amplis, sobre temes relacionats amb el contingut de l'assignatura. Participar activament i críticament en la construcció del propi aprenentatge, per tal d'adquirir uns hàbits de treball intel·lectual autònoms i independents. Adquirir coneixement declaratiu i procedimental per poder treballar com a psicòleg educatiu en l'educació formal o no formal. |
Resumen: | Objectives - To know the scope of Educational Psychology and its position within Psychology. - To know the variables and interactions that characterize Educational Psychology, differentiating them from other theoretical approaches of a psychological and/or educational nature. - To learn procedures for analysing practical situations from the psychoeducational perspective. - To learn, examine, analyse and critically evaluate relevant literature and to participate in discussions (both in small and large groups), on topics related to the content of the subject. - To actively and critically participate in the construction of self-learning and to acquire autonomous and independent intellectual work habits. - To acquire declarative and procedural knowledge in order to be able to work as an educational psychologist in formal or non-formal education. |
Resumen: | -Conocer el ámbito de la Psicología de la Educación y su ubicación dentro de la Psicología. -Conocer las variables e interacciones que caracterizan la Psicología de la Educación, diferenciándolas de las propias y de otros enfoques teóricos de tipo psicológico y/o educativo. -Adquirir procedimientos de análisis de situaciones prácticas des de la perspectiva psicoeducativa. -Aprender a examinar, analizar y evaluar críticamente la literatura relevante y a participar en discusiones, tanto en grupos reducidos como amplios, sobre temas relacionados con el contenido de la asignatura. -Participar activamente y críticamente en la construcción del propio aprendizaje, para adquirir unos hábitos de trabajo intelectual autónomos e independientes. -Adquirir conocimiento declarativo y procedimental para poder trabajar como psicólogo educativo en la educación formal o no formal. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Psicologia [2502443] |
Plan de estudios: | Grau en Psicologia [1485] ; Grau en Psicologia [954] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 8 p, 117.3 KB |
Anglès 8 p, 115.0 KB |
Castellà 8 p, 116.5 KB |