Disseny en Publicitat i Relacions Públiques [103144]
Entenza Rodríguez, Ana Isabel
Colet, Jordi
Badajoz Dávila, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Design in Advertising and Public Relations
Títol variant: Diseño en Publicidad y Relaciones Públicas
Data: 2022-23
Resum: Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics . Transmetre informació a través dels missatges gràfics. Utilitzar els elements formals i adaptar els missatges gràfics tenint en compte els destinataris de la informació. Formar professionals de la publicitat i de les relacions públiques preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. Descobrir les funcions de creativitat, disseny i producció de peces publicitàries. Introduir els coneixements bàsics vinculats a la direcció creativa respecte al disseny de peces de comunicació publicitària i de les relacions públiques. Introduir els coneixements bàsics vinculats a la direcció d'art respecte al disseny de peces de comunicació publicitària i de les relacions públiques.
Resum: Applying the knowledge of advertising and public relations to organize information and communicate in the graphic formats. Transmitting information through graphic messages. Using the formal elements and adapt the graphic messages taking into account the recipients of the information. Training professionals in advertising and public relations, prepared to organize information in graphic formats. Discovering the functions of creativity, design and production of advertising pieces. Introducing the basic knowledge linked to the creative direction regarding the design of pieces of advertising communication and public relations. Introducing the basic knowledge linked to the art direction with respect to the design of pieces of advertising communication and public relations.
Resum: Aplicar los conocimientos de la publicidad y de las relaciones públicas en la organización de la información y en la comunicac Transmitir información a través de los mensajes gráficos. Utilizar los elementos formales, y adaptar los mensajes gráficos, teniendo en cuenta lo Formar profesionales de la publicidad y de las relaciones públicas para organizar la in Descubrir las funciones de creatividad, diseño y producción de piezas publicitarias. Introducir los conocimientos básicos vinculados a la dirección creativa respecto al dise Introducir los conocimientos básicos vinculados a la dirección de arte respecto al dise.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 112.8 KB

Anglès
7 p, 111.7 KB

Castellà
7 p, 112.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-06-27, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir