Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138]
Ullod Pujol, Ana
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Contemporary Advertising Systems
Títol variant: Sistemas Publicitarios Contemporáneos
Data: 2022-23
Resum: L'assignatura forma part de la matèria de Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públiques, en bloc amb altres assi Objectius formatius de l'assignatura: Introduir els alumnes en l'estudi estructural del conjunt del sistema publicitari contemp Mostrar als alumnes diferents tècniques de comunicació a aplicar en funció dels objec D'aquesta manera, els alumnes tindran una visió integral de les possibles estratègies En l'assignatura es treballaran també les tècniques de presentació, amb l'objectiu de m.
Resum: The subject is part of the Theory and Structure of Advertising and Public Relations, in block with other subjects such as: Theor Learning objectives of the subject: Introduce students in the structural study of the whole contemporary advertising system Show students different communication techniques to apply according to the marketin In this way, students will have a comprehensive view of the possible communication s In the subject will also work the presentation techniques, with the aim of improving the.
Resum: La asignatura forma parte de la materia de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. Objetivos formativos de la asignatura: Introducir a los alumnos en el estudio estructural del conjunto del sistema publicitario contemporáneo. Dar a conocer la dimensión económico-financiera de los medios convencionales y no convencionales que definen los distintos ecosistemas comunicativos. Mostrar a los alumnos diferentes técnicas de comunicación a aplicar en función de los objetivos de marketing y comunicación que persiga una organización, como: Publicidad, Product Placement, Marketing Relacional, Promociones, Street Marketing, Ambient Marketing, etc. De esta forma, los alumnos tendrán una visión integral de las posibles estrategias comunicativas que forman parte de los sistemas publicitarios contemporáneos. En la asignatura se trabajarán también las técnicas de presentación, con el objetivo de mejorar las habilidades comunicativas de los alumnos orientadas hacia la defensa de un proyecto ante un cliente, siendo éste un valor importante en todo profesional de la publicidad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 113.1 KB

Anglès
5 p, 105.9 KB

Castellà
6 p, 112.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-01, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir