Creació i Organització de Campanyes Electorals [104793]
Blasco Duatis, Marc
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creation and Organisation of Electoral Campaigns
Títol variant: Creación y Organización de Campañas Electorales
Data: 2022-23
Resum: L'objectiu és proporcionar als estudiants les eines teòriques i pràctiques per a la planificació, la creació i la gestió de la comunicació oral, escrita, audiovisual i digital a les campanyes electorals. També es donen les pautes per analitzar els diversos elements i actors que participen a les campanyes electorals, com els sistemes electorals, els candidats i els electors. L'impacte de les xarxes socials i els Voting Advice Applications (VAA). Com les emocions influeixen en el comportament electoral i com s'han de tenir en compte per preparar les campanyes electorals.
Resum: The aim is to provide students with the theoretical and practical tools for planning, creating and managing oral, written, audiovisual and digital communication in election campaigns. Guidelines are also given to analyze the various elements and actors involved in election campaigns, such as electoral systems, candidates, and voters, the impact of social media and Voting Advice Applications (VAA), how emotions influence electoral behavior and how it should be considered when preparing election campaigns.
Resum: El objetivo es proporcionar a los estudiantes las herramientas teóricas y prácticas para la planificación, creación y gestión de la comunicación oral, escrita, audiovisual, digital en las campañas electorales. También se dan las pautas para analizar los diversos elementos y actores que participan en las campañas electorales, como los sistemas electorales, los candidatos y los electores. El impacto de las redes sociales y los "Voting Advice Applications" (VAA). Cómo las emociones influyen en el comportamiento electoral y cómo han de tenerse en cuenta para preparar las campañas electorales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 113.7 KB

Anglès
6 p, 112.7 KB

Castellà
7 p, 118.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir