Psicologia i Màrqueting [103246]
Castellano-Tejedor, Carmina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària

Títol variant: Psychology and Marketing
Títol variant: Psicología y Marketing
Data: 2022-23
Resum: Objectiu principal: Donar a conèixer els fonaments de la psicologia aplicats al màrqueting, tenint en compte aspectes del funcionament propi de l'individu (variables individuals, processos psicològics bàsics), així com factors socioculturals (variables interpersonals i socials) que poden influir en el procés d'adquisició o compra d'un producte o un servei, així com descriure l'impacte de totes aquestes variables en les decisions i estratègies de comunicació empresarials. Els objectius específics són: 1. Donar a conèixer les principals aportacions de la psicologia al camp del màrqueting i descriure el paper del consumidor en l'ampli procés de presa de decisions empresarials. 2. Examinar els determinants individuals i socials implicats en cadascuna de les diferents etapes del procés de compra i/o d'adquisició d'un producte o servei. 3. Realitzar un informe que permeti posar en pràctica, entendre i analitzar amb major profunditat i de forma aplicada, els coneixements teòrics explicats a classe.
Resum: Main objective: To unveil the fundamentals of psychology applied to marketing, considering aspects of the individual's own functioning (individual variables, basic psychological processes), as well as sociocultural factors (interpersonal and social variables) that may influence the acquisition or purchase process of a product or a service, as well as to describe the impact of all these variables on the different business' decisions and communication strategies. The specific objectives are: 1. To unveil the main contributions of psychology to the field of marketing and to describe the role of the consumer in the broad process of making business decisions. 2. To examine individual and social determinants involved in each of the buying or acquisition of a product and/or service moments. 3. To carry out a report that allows to put into practice, understand and analyze in greater depth and applied form, the theoretical knowledge explained in class.
Resum: Objetivo principal: Dar a conocer los fundamentos de la psicología aplicados al marketing, teniendo en cuenta aspectos del funcionamiento propio del individuo (variables individuales, procesos psicológicos básicos), así como factores socioculturales (variables interpersonales y sociales) que pueden influir en el proceso de adquisición o compra de un producto o un servicio, así como describir el impacto de todas estas variables en las diferentes decisiones y estrategias de comunicación empresariales. Los objetivos específicos son: 1. Describir las principales aportaciones de la psicología en el campo del marketing y el papel del consumidor en el amplio proceso de toma de decisiones empresariales. 2. Examinar los determinantes individuales y sociales implicados en cada una de las diferentes etapas del proceso de compra y/o adquisición de un producto o servicio. 3. Realizar un informe que permita poner en práctica, entender y analizar con mayor profundidad y de forma aplicada, los conocimientos teóricos explicados en clase.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Ciència i Tecnologia dels Aliments [2501925]
Pla d'estudis: Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 102.3 KB

Anglès
3 p, 101.9 KB

Castellà
3 p, 102.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-15, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir