Classificació de Jocs; Detecció de Ludopatia
Burgués Llavall, Gerard
Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: Games classification; Pathological Gambling Detection
Título variante: Clasificación de Juegos; Detección de Ludopatía
Fecha: 2022
Resumen: La ludopatia és l'addicció patològica als jocs d'atzar i es considera una malaltia caracteritzada pel fracàs crònic i progressiu. Un 1 % de la societat de l'estat espanyol la pateix. Aquest article té el propòsit d'esbrinar el comportament dels usuaris per tal de detectar a totes aquelles persones que poden estar patint ludopatia de forma inconscient. Aquest projecte comença mostrant diferents models de classificació de jocs fent ús de la descripció i instruccions de cada joc. Seguidament, es mostraran diverses maneres de predir la quantitat de diners que un usuari es gastarà al següent mes. Amb aquest procés, experts seran capaços d'identificar si els usuaris estaran creant un patró desenvolupant així una addicció. .
Resumen: Gambling addiction is a pathological addiction to gambling and is considered a disease characterized by chronic and progressive failure. 1 % of Spanish society suffers from it. This article aims to find out the behavior of users in order to detect all those people who may be unconsciously suffering from gambling . This project begins by showing different models of game classification using the description and instructions of each game. In addition, will be presented multiple ways to predict how much money a user will spend next month. With this process, experts will be able to identify if users are creating a pattern thus developing an addiction.
Resumen: La ludopatía es la adicción patológica a los juegos de azar y se considera una enfermedad caracterizada por el fracaso crónico y progresivo. Un 1% de la sociedad del estado español la sufre. Este artículo tiene el propósito de averiguar el comportamiento de los usuarios para detectar a todas aquellas personas que pueden estar sufriendo ludopatía de forma inconsciente. Este proyecto comienza mostrando distintos modelos de clasificación de juegos haciendo uso de la descripción e instrucciones de cada juego. Seguidamente, se mostrarán varias formas de predecir la cantidad de dinero que un usuario se gastará al siguiente mes. Con este proceso, expertos serán capaces de identificar si los usuarios estarán creando un patrón desarrollando así una adicción.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Enginyeria Informàtica [958]
Documento: Treball final de grau ; Text
Área temática: Menció Computació
Materia: Python ; Snowflake ; Aprenentatge Automàtic ; Classificació de text ; Predicció de costos ; Jocs online ; Ludopatía ; Aprendizaje Automático ; Clasificación de texto ; Predicción de costes ; Juegos online ; Machine Learning ; Unsupervised Text classification ; Expenses prediction ; Online games ; Gambling addiction



11 p, 2.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2022-07-21, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir