Intervenció Psicològica en Situacions de Crisi i Emergència. Una Proposta Formativa per a Caps del Cau
Compte González, Miquel
Castellano-Tejedor, Carmina, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació

Additional title: Psychological Intervention in Situations of Crisis and Emergency. A Training Proposal for Chief Scouts
Imprint: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Description: 76 pag.
Abstract: Aquest estudi explora les habilitats psicològiques necessàries en intervenció en crisis i les mancances existents en entitats de lleure. Això permet construir un índex de continguts com a base d'una formació a mida. La informació es recull a partir de bibliografia i un estudi mixt que combina 73 enquestes i dues entrevistes semiestructurades. Els resultats destaquen com a habilitats útils, les comunicatives i relacionals, i l'autocontrol i regulació emocional. D'altra banda, els caps mostren un baix coneixement en intervenció en crisis, però un alt interès en formar-s'hi. El desenvolupament de píndoles formatives sembla l'opció més eficient per distribuir aquesta formació.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Psicologia [2502443]
Study plan: Grau en Psicologia [1485]
Document: Treball final de grau
Subject: Intervenció en crisi ; Educació en el lleure ; Resiliència



TFG
77 p, 1.0 MB

Nota de Premsa
2 p, 166.9 KB

Resum Executiu
6 p, 120.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Psychology Faculty. TFG

 Record created 2022-07-28, last modified 2022-07-30



   Favorit i Compartir