Proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto : Esquina Azul
Arteaga González, Rafael David
Belghazy Gallardo, Ángel
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Llopis, Maite, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Título variante: |
Projecte de marca de contingut multiplataforma sobre esports de contacte : Esquina Azul |
Título variante: |
Branding project for multimedia content on contact sports : Esquina Azul |
Fecha: |
2022 |
Descripción: |
117 pag. |
Resumen: |
Esquina Azul és un projecte de marca de contingut multiplataforma sobre esports de contacte. El treball consta de dues parts: una part teòrica, que versa principalment sobre el pla d'empresa i el procés de creació de la marca que, al seu torn, justifiquen el major actiu de la marca un programa en Gol Televisió; i una part pràctica, en la qual s'exposa una mostra del contingut potencial per a televisió del contingut publicat en les nostres xarxes socials, al costat d'una anàlisi amb gràfics de la primera presa de contacte amb el nostre públic objectiu. |
Resumen: |
Esquina Azul es un proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto. El trabajo consta de dos partes: una parte teórica, que versa principalmente sobre el plan de empresa y el proceso de creación de la marca que, a su vez, justifican el mayor activo de la marca: un programa en Gol Televisión; y una parte práctica, en la que se expone una muestra del contenido potencial para televisión y del contenido publicado en nuestras redes sociales, junto a un análisis con gráficos de la primera toma de contacto con nuestro público objetivo. |
Resumen: |
Esquina Azul is a branding project for multimedia content on contact sports. The work consists of two parts: a theoretical part, which deals mainly with the business plan and the process of creating the brand that, in turn, justify the greatest asset of the brand: a program on Gol Television; and a practical part, in which a sample of potential content for television and content published on our social networks is exposed, along with an analysis with graphics of the first contact with our target audience. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Periodisme [2501933] |
Plan de estudios: |
Grau en Periodisme [1432] |
Documento: |
Treball final de grau |
Materia: |
Marca ;
Multiplataforma ;
Esports de contacte ;
Comunicació ;
Entreteniment ;
Pla empresarial ;
Xarxes socials |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2022-10-19, última modificación el 2022-10-20