Campaña de lanzamiento del artista L-Up
Garrote Garcia, Ariadna
Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Campanya de llançament de l'artista L-Up
Additional title: L-Up artist launch campaign
Date: 2022
Description: 173 pag.
Abstract: Aquest projecte té l'objectiu de llançar a la indústria musical l'artista L-Up, un artista emergent que pràcticament no té visibilitat, perquè pugui obtenir oportunitats d'èxit. Per això s'ha realitzat un anàlisi de l'entorn, de la seva competència, de les seves capacitats i debilitats, etc. , que ha servit per poder establir l'estratègia de comunicació i les accions que s'adeqüin més a l'essència de L-Up i als objectius d'aquest.
Abstract: Este proyecto tiene el objetivo de lanzar a la industria musical el artista L-Up, un artista emergente que apenas tiene visibilidad, para que pueda obtener exitosas oportunidades. Para ello se ha realizado un análisis del entomo, de su competencia, de sus capacidades y debilidades, etc. , que ha servido para poder establecer la estrategia de comunicación y las acciones que más se adecúen a la esencia de L-U a los objetivos de éste.
Abstract: This project's goal is to launch the artist L-Up, an emerging artist who has almost no visibility, into the music industry so that he can obtain successful opportunities. For this, an analysis of the environment, its competence, its capabilities and weaknesses, etc. , done, which has served to establish the communication strategy and the actions that best suit the essence of L-U and the objectives of this.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Subject: Indústria musical ; Escena urbana ; Artista emergent ; Campanya ; Marca personal



173 p, 21.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2022-10-25, last modified 2022-10-28



   Favorit i Compartir