Cube : una nueva dimensión hacia el ocio del futuro
Farrés i Cardona, Sara
Serra Vilà, Neus
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Cube : una nova dimensió cap a l'oci del futur
Título variante: Cube : a new dimension towards the leisure of the future
Fecha: 2022
Descripción: 383 pag.
Resumen: Amb l'augment de la digitalització, gran part de les activitats culturals d'entreteniment estan perdent força. Cube és una innovadora proposta que mescla la cultura tradicional amb la tecnologia per oferir un servei d'entreteniment a gran escala, personalitzable i completament immersiu.
Resumen: Ante el aumento de la digitalización, gran parte de las actividades culturales de entretenimiento están perdiendo fuerza. Cube es una propuesta innovadora que mezcla la cultura tradicional con la tecnología para ofrecer un servicio de entretenimiento a gran escala, personalizable y completamente inmersivo.
Resumen: In the face of increasing digitalization, much of the cultural entertainment activities are losing steam. The Cube is an innovative proposal that blends traditional culture with technology to offer a large-scale, customisable and fully immersive entertainment service.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Cultura ; Entreteniment ; Interactivitat ; Immersió ; Personalització ; Tecnologia



383 p, 20.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-26, última modificación el 2025-03-16



   Favorit i Compartir