Book Review : English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions
Ghorbanpour, Amir 
(Tarbiat Modares University)
Títol variant: |
Resenya : English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions |
Títol variant: |
Reseña : English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions |
Títol variant: |
Critique de livre : English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions |
Data: |
2023 |
Resum: |
Obra ressenyada: Ewa DOMAGALA-ZYSK, Nuzha MORITZ, Anna PODLEWSKA (eds. ), English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions. London: Routledge, 2021. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 1 (2023) , p. e1222 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v16-n1-ghorbanpour
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1222
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Bellaterra journal of teaching and learning language and literatureArticles >
Articles de recercaArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2023-03-28, darrera modificació el 2023-06-14