visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Libros y colecciones > Documentos institucionales > FLeD Better if Handbook |
Fecha: | 2023 |
Resumen: | El "Better if Handbook" és una guia amb indicacions pràctiques per a la interacció social generades en el context del projecte europeu Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education). Ofereix suggeriments per a un comportament inclusiu basat en les directrius europees. Prioritza els principis de sostenibilitat, igualtat de gènere i responsabilitat ètica. La pedgaogia positiva recomana utilitzar el concepte de "millor si" en lloc de proposar "fer" o "no fer" en la comunicació humana. Aquest serà el nostre principi rector. Hem creat unes breus directrius "millor si" per a cada un dels criteris esmentats. El Better if Handbook ha passat per un procés de validació d'experts a qui estem agraïdes per la seva inestimable contribució. |
Nota: | El Better if Handbook pertany al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu) |
Nota: | Volem agraïr a les validadores i validadors de la Universitat Autònoma de Barcelona pels seus inestimables comentaris i suport en la confecció d'aquest manual. El nostre més sincer agraïment a: Comissió Ètica en l'Experimentació Animal i Humana (CEEAH) ; Agustí Verde (Delegat de Protecció de Dades) ; Alba Cabañas (Cap de l'Oficina de Sostenibilitat) ; Alejandro Caravaca (Expert en estudis de gènere) ; Berta Llos (Experta en estudis de gènere) ; José Luis Molina (President del Comitè d'Ètica) ; Josep Maria Sanahuja (Cersin. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva) ; Noemí Santiveri (Cersin. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva). |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Anglès |
Colección: | FLeD project |
Documento: | Documents institucionals |
Materia: | FLeD project ; Inclusió ; Sostenibilitat ; Igualtat de gènere ; Ètica |
Català 4 p, 308.8 KB |
Español 4 p, 311.2 KB |
English 4 p, 291.7 KB |
български 4 p, 316.5 KB |
Italiano 4 p, 279.3 KB |
Português 4 p, 291.2 KB |
Norsk 4 p, 185.4 KB |