Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms
Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)
Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Autoregulació i preparació prèvia a les aules invertides en línia
Título variante: Autorregulación y preparación previa en aulas invertidas online
Título variante: Autoregolamentazione e preparazione anticipata nelle classi capovolte online
Título variante: Autorregulação e preparação prévia em salas de aula invertidas online
Título variante: Саморегулация и предварителна подготовка в онлайн обърнати класни стаи
Título variante: Selvregulering og forberedelse i online omvendte klass
Fecha: 2023
Resumen: El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). El patró base (FLeD meta pattern) busca oferir indicacions per a dissenyar escenaris d'aprenentatge basats en l'aula invertida efectius. D'aquest se'n deriven tres: 1) "Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms" en el que s'ofereixen indicacions per a un ensenyament en línia altament flexible, 2) "Team regulation and management in blended flipped classrooms" en el que es donen solucions per a una flexibilitat mitja en l'ensenyament semi presencial, i 3) "Exchange of constructive feedback in face-to-face flipped classroom" en el que s'orienta sobre l'aplicació de l'aula invertida amb certa flexibilitat en l'ensenyament presencial. Finalment, es proporciona un glosari de termes emprats en els patrons.
Nota: Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva inestimable contribució, en concret: Alessia Scarinci (Università degli Studi di Bari), Anna Serbati i Daniele Agostini (Università di Trento), Davinia Hernández-Leo, Laia Albó, Marc Beardsley (Universitat Pompeu Fabra), Kenan Dikilitas i Abdelnour Alhourani (University of Stavanger), Lina Morgado, Ana Paula Afonso, Claúdia Gomes (Universidade Aberta), Pilar Pineda (Universitat Autònoma de Barcelona), Roumiana Peytcheva-Forsuth, Lyubka Alexieva, Veronica Racheva, Blagovesna Yovkova (Sofia University).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès, català, castellà, italià, portuguès, búlgar i noruec
Colección: FLeD project
Documento: Objecte d'aprenentatge
Materia: FLeD project ; Aula invertida ; Ensenyament efectiu ; Preparació prèvia ; Autoregulació ; Aprenentatge col·laboratiu ; Feedback constructiu ; Prior preparation ; Preparación previa ; Fabula invertida ; Aprendizaje online ; Autorregulación ; Perspectiva de género ; Itinerarios de aprendizaje ; Gestión del tiempo ; Flipped classroom ; Online learning ; Self-regulation ; Gender perspective ; Learning pathways ; Time management



English
(2023)

14 p, 1.2 MB

English
(2024)

20 p, 1.4 MB

Català
20 p, 1.4 MB

Español
(2023)

15 p, 1.4 MB

Español
(2024)

20 p, 1.4 MB

Italiano
20 p, 1.4 MB

Português
18 p, 1.4 MB

български. Búlgar
21 p, 1.5 MB

Norsk
20 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2023-06-13, última modificación el 2025-04-12



   Favorit i Compartir